Måndag

Hejsan!
Idag har det varit en lika tråkig måndag som alla andra måndagar. Kunde faktiskt arbeta lite i skolan under dagen, brukar ha svårt med det annars. Har massor av prov nu den närmsta veckan så då måste man plåga sig lite med att plugga :(
 
På lunchrasten gick jag, Fanny och Ida till strandlivs. Vi köpte en varsin liten kladdkaka, haha har aldrig sett såna förut! Kladdkakan var i alla fall förvånansvärt god, verkligen värd 15 kr! Så om ni är sugna på kladdkaka men inte orkar baka så är den kladdkakan ett tips. ;)
 
Jag och mina kompisar har blivit besatta av spelet flappy bird, haha får damp på det! Mitt rekord är bara 22, vet att vissa har över 100 :O Men den här bilden är så sann! ↓
 

I lördags fyllde Harry 20 år. One Direction är inget tonårsband längre. Mina feels just nu är upp i himlen.
 
 
 
Jag ska göra nachos till middag idag, skrev upp nachoschips på inköpslistan och nu när jag kom hem från skolan ser jag att mamma har köpt 1.5 kg nachoschips.... Hhahaha det skulle räcka med en påse som är 500 gram.
 
Ska plugga lite SO nu innan jag lagar mat. Ha en bra kväll!

 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0