April

Hej!!
Igår hade vi öppet hus i skolan o min klass sålde fika. Vi tjänade ihop 11.600+ kr så det känns ju jättebra. Vi hade typ inga lektioner alls under dagen så Carro och jag åkte och åt McDonalds, chicken nuggets ;) kom hem vid sju tror jag och sen vid halv åtta åkte jag ner med Carro till Alby och joggade. Det var kul, gillar o springa när de är "skymning". Sen efter vi joggade så pratade vi typ över en timme om allt o inget. De är verkligen skönt å prata, även om de inte är om nåt viktigt, :)
 
Förra helgen var jag och titta på balklänningar två gånger i butiker i Tyresö, stan, hallunda och Tumba. Ska till Södertälje o titta på lördag också!:) provade bla en klänning förra helgen som inte passade, utan den var alldeles för stor men jag kunde hålla fast den där bakom på ryggen så att den blev mindre o då såg den ut såhär:
Ingen speciell klänning direkt men aa:)
 
Ska som jag skrev förut antagligen (?) till London på torsdag om exakt en vecka. Känns ju grymt roligt i så fall!
 
I tisdags red jag markarbete på Szmer, har ridit honom de senaste tre veckorna. Honom gillar jag verkligen, han är en häst i min smak. ;) ska förhoppningsvis hoppa honom på tisdag! Har hoppat han förut men då kändes det oavslutat , lite "opersonligt", ganska svårt att förklara haha.
 
 
Men ska försöka plugga lite till mekanikprovet jag ska ha imorgon ch äta middag. Hej då!









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0