Måndag

Hej!

Kommer gå igenom förra veckan i ett annat inlägg men orkar bara skriva om idag i det här inlägget.
Idag så åkte jag in till stan med Chrissie för att gå på en directionerträff. Det var bara några få inbjudna som är nära vänner till oss. Det var jättekul i alla fall! Vi åt lunch på donken och sen gick vi runt i stan och sen åkte vi till studion också. Det började spöregna och blåsa vid 4 men vi var inomhus för det mesta. På slutet var det bara jag, Ella, Alva, Tiffanie och Chrissie kvar. Vi gick till söderhallarna och chillade lite.
 
Men jag och Chrissie åkte hem vid 6 för jag skulle äta middag med min familj och fira min mormors födelsedag. Vägen hem från bussen var det enda som behövdes för att jag skulle vara dyngsur när jag kom hem haha! Men vi åt jättegod middag, lamm med potatisgratäng och sedan en passionstårta till efterrätt.
 
Lite bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0