Jul

Hej!
Julafton var helt okej. :) Fick bla. waterspeakers, pengar, bio presentkort, dunkudde, spotify premium, massa smink, amerikanska påslakan och lite annat :) Det var god mat med en trevlig släkt.
 
Idag på juldagen så åkte vi hem till mormor på den årliga kalkonmiddagen. Det var såå gott! /som alltid/
Kom hem vid 8-9 och har tittat på Sagan om ringen, har aldrig sett den förut nämligen hehe... Imorgon eller idag (klockan är ju 2) så ska jag och Carro till Nacka/Sickla och först kika lite på mellandagsrean och sen vid 9 på kvällen ska vi se Hobbit 2 i Sickla! :D Det kommer nog bli najs (:
 
På nyår så kommer även Carro hem till mig så vi ska fira nyår tillsammans, min familj får massa gäster så vi kanske drar någon annanstans, har ingen aning faktiskt haha! Men det blir nog toppen.
 
Jag tänkte ta och gå och lägga mig nu, har fått en vana att gå och lägga mig vid 3-4 och gå upp vid 2 på dagen och så sover jag ju bort så mycket av dagen vilket inte är så roligt. :(
 
Här är i alla fall liiite bilder som togs igår med systemkameran! :)
 
Fick bara bild på de sakerna jag fick på morgonen, så fick ju massor av andra saker senare hehe :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0