Ledig ♥

Hej!
Sov ju hos Carro i tisdags, va asnajs:)
Sen gick väl idrottsdagen okej, inte bättre än förväntat.
Åkte ju lite tidigare för jag skulle till läkaren o kolla ryggen och det var jätteläskigt!
Först va jag hos två läkare, sen när jag kom ut från rummet o trodde vi skulle åka hem så komm det någon o ba "Är du linnea?" jag ba Aa, o då ville han använda mig till hans forskning..
Och när han var klar kom hans kollega och gjorde samma sak!
De. Va. Inte. Kul.
Men jag har en kota i ryggen som är felbyggd typ o vi kanske ska operera men det är tydligen värsta avancerade operationen så dom är rädda att skada något annat i min kropp ;O
VIll inte operera mig!
Ska iaf gå till någon sjukgymnast och röntga mig två gånger IGEN.
Sen är vi ju lediga idag, har nyss vart på vivo o hyrt film, o skulle köpa hårfärg men de fanns inte rätt hårfärg, köpte ett paket igår men glömde bort att jag behövde två. x)
Träffade elina också där xD
Imorrn vet jag inte hur det blir med att sova hos Carro, asså får se vad hon vill eftersom ajg sov hos henne igår ;)
Ska typ äta sen lunch nu:)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0