Svar på kommentar 10

Sara Adlers om Häst-helg! :):

Hejsan Linnea! Har hört på många håll att du är bra på att göra designer! Din egna är inte heller så tokig!

Min fråga till dig är om du skulle vilja göra en juldesign till min blogg? Det vore urgulligt! Du kan ju höra av dig om du är intresserad! :D

Sv; Haha, tack så mycket ;) Men ja du, det är jätteul att göra bloggdesigner & jag skulle gärna vilja göra en till dig men har inte alltid tid & så är det en före i kö ;/ Det beror också på hur avancerad den är :) Och så går det inte på en timme att fixa ihop en design, det tar ju nån dag  att koda in  osv. ;)


Postat av: Sara adlers

Jag förstår :) men om du får en lucka någongång och känner att du vill trixa lite så skulle det vara toppen! :)



2011-11-25 @ 20:45:40
URL: http://adlers.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0