Linnea heter jag

Visste ni det?

aa såklart ;)

Nej men idag hade vi teori på idrotten, vi snackade om kost osv och på bilden redovisade läraren min mask.. kulkul....

Tyst läsning på SO/SV och jag läste Pojken som överlevde tror jag den hette xd
hemsk, handlar om en kille som blev brutalt misshandlad från 4 års ålder till 12 års ålder av sin MAMMA!
Han var tydligen inte värd en plats i familjen och kallades därför Det, hans mamma ska han kalla Hon.
Boken är SANN, alltså han som skrev boken är den där pojken :o

Men aaaaaaa på engelskan sa vår lärare att vi ska börja brevväxla med några barn i Nepal :P
Efter lunch vare syslöjd, jag, Mathias, Evelina & Sahvanna snackade lite .. hm.. privata grejjer ;)

Men ska åka till stallet snart och longera på voltigen på mammas 16.40 lektion ;))

Imorrn efter ridningen ska ajg åka och kolla på Breaking dawn part 1 med carro o fanny ! :)




Postat av: Julia

Hej! Jag läser din blogg varje dag, och jag tycker att du skriver

Intressanta inlägg, mycket bilder och en sjukt fin design! :)

2011-11-18 @ 23:13:05
URL: http://juliasslife.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Jag läser din blogg varje dag, och jag tycker att du skriver

Intressanta inlägg, mycket bilder och en sjukt fin design! :)

2011-11-18 @ 23:13:31
URL: http://juliasslife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0