Jobbig

Hej, de va fett jobiggt i stallet idag ! Kom vid halv åtta och vi mockade då. Sen släppte vi ut hästarna och sen fodrade vi med hösilage & krafft. Sen sopade vi stallgångarna :P
Vi rensade ogräs i hagen vid isoleringsstallet, rensad ogräs vid hagarna i ösregn & slängde gamla saker som låg bakom ridhuset. Sen rensade vi även ogräs bakom ridhuset för att det inte skulle växa in under ridhuset, då skulle ridhuset förstöras.
Kunde inte rycka mer av Elektros man idag för hästarna va ute hela dan :(
Men de va väldigt jobbigt idag!
Ingen blev riden heller för ingen var skodd ;p

Just nu ligger jag i soffan med datorn och äter en bit av tårtan som blev kvar efter i lördags ;) Kollar på Gossip girl :)
SPÄNNANDE, kommer bli värsta fighten mellan Jenny, Kira & Blair :D

Men aa hej då med er!!!

/Nea

Postat av: Cornelia :)

Fin blogg! Hur gör man bildspel i headern? Tacksam om du kunde hjälpa mej :D

2011-08-09 @ 20:36:21
URL: http://litenhasttjej.blogg.se/
Postat av: Filippa♥

Hej! Jag och min kompis Lovisa har en blogg ( den som jag har skrit in ) och vi har dagens design och jag har valt ut dig till den idag! Kolla gjärna in bloggen!



/Filippa

2011-08-10 @ 11:21:16
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0