FÖRSOV MIG!

Tjenaaa!
Jag försov mig i morse för min väckarklocka ringde aldrig -.- Blev väckt typ kvart över tio av mamma xd
Slängde bara på mig ett par kläder och fick skjuts ner till stallet av mamma och skrev upp mig på kölistan, blev nummer 30... HAHA, det är ju bara 10 platser i en kurs...
Men pratade lite med Moa & Chicken och Chicken för först i kön av alla! Jag berättade för en tjej att jag hade försovit mig och då kom hon på att nån av Chicken och moa kunde anmäla mig !!! :D
Chicken ville för moa ksulle redan anmäla nån annan ;) Men aa det blev den andra hoppkursen, 13 november alltså, för den första är typ om två veckor och då har hästarna precis börjat glaoppera ju! Då blire inga höga "språng" :P Men det var ingen hoppkurs i oktober så då blev de 13 november :P Den tredje hoppkursen är ändå på globen horse show dagen !!! Eller asså på söndagen :P
Tycker de va lite dåligt planerat med hoppkurserna ^^
Om chicken inte hade anmält åt mig så skulle jag inte ha kommit med på kursen (!!!) för en tjej som var nummer 21 i kölistan kom inte ens med :o
Men ska inte skriva så mkt om de nu xd Förutom att jag vill ha 1. Skrållan, 2. Minty, 3. Daisy?

Skönt att man fick sova lite iaf ;)
Men nu ska jag och typ alicia göra en Aunt Sallys Blåbärspaj, ääääääh, typ blåbärspaj men remsor över bären xd
MEN JAJA iövermorgon SKOLA :'(

 Ser ni remsorna? :D :D :D

/Nea


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0