Damp

Hej!
Har ätit middag, jag åt rester från igår för dom andra åt kräftor; ÄCKLIGT!!!!!!
Men ska ut med hundarna snart :)


__________________

Jamen alicia hade damp på mig lite förut xd Skrev ju på bloggen att jag kanske vill byta till lördagar 12.00 och då hade alicia tydligen läst det, jag tror hon kommer läsa det jär inlägget också så bli inte sur alicia, berättar bara sanningen ;) Men hon va hos ericao ch skrev på facebook att jag inte får byta till hennes grup, hon vägrar och lite värre grejer skrev hon 8D
Men nu på middagne kom hon ju hem och sa typ att de borde finnas regler att man inte får gå i samma ridgrupp som sin syster och då sa mamma att faktiskt så passade jag in i gruppen rätt bra, från hennes uppfattning igår ! :)
alicia blev sur och sa att hon inte ville xD
Men som sagt, ajg ska vänta några veckor, kanske till första hoppningen och sen bestämmer jag mig om jag vill byta :]
_________________

/Nea


Postat av: Sofia

sv: Daisy , skriver mer om det i ett inlägg sen :]

2011-08-28 @ 19:11:43
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: carro

sv; aa det var nåra som fotade

2011-08-28 @ 19:49:44
URL: http://carross.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0