Tisdag

Hej!
Igår efter skolan tog jag hand om Hamilton och sen red jag lektion. Fick rida Långben! Han är stallets största häst, 185 cm i mankhöjd så han är den största jag har suttit på. Det gick väl bra, han är bra på mycket men han påminde mig mycket om saker jag själv suger på. Jag är dålig på att hålla emot med ytterhanden till exempel, Laila sa att det syntes mycket de tillfällen jag tänkte på ytterhanden och de tillfällen jag inte tänkte på ytterhanden. Men hon sa att det var ett jättebra resultat i alla fall och jag kände själv på slutet att det kändes liksom BRA.  Svårt att förklara men aa :)
 
 Idag ska alla niorna till Tyresö gymnasium efter lunch, får se hur de går :)
 
 
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0