Sista lovdagen

Hejsan!
I helgen var jag på fanträff i stan, vi var över 50 personer så det är definitivt den största träffen jag varit på. Träffade massa nya härliga personer. Blandannat var Nancy och Naoual två tjejer jag inte träffat förut och de är verkligen superhärliga. Vi åt alla lunch på Donken bc de fanns 250 platser där. Sen var vi lite överallt, och ett tag följde några stycken (inkl mig) med Nancy och gjorde "Selfies with strangers". Det var skitkul! Sen låtsades vi vara från England också, och folk trodde oss haha. 

Igår var jag på Danderyds sjukhus med mina systrar och hade ett möte med en arbetsterapeut och en kurator i 1 1/2-2 timmar. Vi pratade om mammas sjukdom och lite annat. Kändes skönt att få prata ut till någon som vet mycket om sjukdomen och få svar på sina frågor.

Idag har jag mest chillat, har ganska stor ångest inför den här terminen. Inte för att jag kanske kommer sänka mig i vissa ämnen utan för att jag kanske inte höjer mig i de ämnen jag vill.. Och sista terminen i nian är ju alltid stressig. HATAR stress, gillar att planera o så i förväg för att de inte ska bli jobbigt men det går ju inte med nationella, vet ju inte vad som kommer på provet.

Men ska duscha nu och sen titta vidare på en serie jag har börjat kolla på. Hej då och godnatt! 










-


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0