1 natt kvar

Hej!
Imorgon bitti åker jag till London! Som jag har längtat!!! Har knappt fullt halva väskan vilket betyder att ja kan shoppa massa:-):-) i alla fall, tänkte bara uppdatera lite. Så skönt att åka på weekend och komma hem på söndag kväll o sen ha en hel vecka lov och två extra dagar lov sen. Allt som allt så kommer jag ha lov i två veckor, för skolan börjar på onsdag om exakt två veckor ;))))) skönt!!! 

Är lite nervös, får lite resfeber nu känner jag när jag skriver de här! konstigt att jag har kunnat packa o allt utan att känna "shit en av mina största drömmar blir till verklighet". Men de är väl så att jag har svårt att inse att de faktiskt händer!!!! Kommer säkert bli helt hypad på flygplatsen imorgon. 

Ska försöka sova lite nu, går upp ungefär samma tid som en vanlig skoldag;-) hej då!!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0