Måndag

Hej!
Jag har bloggat så sällan delvis för att jag aldrig brukar sitta vid datorn och mobilappen är extremt dålig men nu har de gjort en helt ny uppdatering till appen så den är jättebra. Så förhoppningsvis börjar jag blogga oftare nu.

Det är lite kaos i skolan o så på grund av lite grejer, personliga saker som jag inte kan ta upp i bloggen men de börjar bli bättre. I alla fall, nästa termin kommer mitt schema ändras till mycket bättre, slutar innan 2 på fredagar och så, vilket är najs.

Min syster har varit djurvakt för massor av djur hela sommaren och vi har behållt en av kaninerna, för ägaren ville inte ha henne tillbaka. Vi kallar henne för haren för hon ser ut som en haha. :)



Jag tittar på riktiga Pelle Svanslös just nu, nostalgiii. Jag var faktiskt rädd för den serien när jag var liten! 

Men ska plugga lite och laga mat snart.
Ha en bra kväll!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0