Torsdag

Hej!
Igår så var det ju IUP-dag och jag jobbade med alla ämnen som jag behövde och det enda jag har kvar i skolan på hela terminen är ett matteprov :D det kommer inte ens stå med på slutbetygen.
Efter skolan gick jag Carro och Ida he till Elina och gjorde cupcakes, vi hade askul och haha vi orkade inte göra alla cupcakes. Men de vi gjorde blev sjukt söta!
Vi hade lite mjölkrig och frostingkrig så blev helt äcklig men sen gick Carro och jag hem till mig och fräschade upp oss. Sen gick vi till pizzerian och käkade o seeeen köpte vi jordgubbar!
Vi tittade på filmen EGO som för övrigt var jättebra och sen åkte Carro hem vid typ elva.

Idag är jag ledig för det är operation dagsverke så det är skönt. Ska käka frukost nu och titta på tv. Hoppar Dingo ikväll!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0