Söndag

Hej!
Myskväll igååår, synd att Sverige inte kom så bra men bra att Danmark vann. :))

I alla fall, idag har de varit sjukt segt, har tittat på B-filmer som man sett tusen gånger förut men just nu pluggar jag. Några kompisar ville att jag skulle med till Gröna Lund men känner verkligen att jag måste plugga. Har inte pluggat hemma på typ flera år. :(
Och nu är det mindre än en månad kvar innan skolavslutningen och jag har några ämnen där jag har C eller A i de flesta markeringarna men sen typ EN E-markering så det vill jag komplettera!
Vi har en dag om nån vecka där man får göra exakt de ämnen man vill och komplettera i dem så de ska jag plugga till. :)

Men pratar i telefon med Carro så kan inte skriva :)


Postat av: alex

sv: tack!:D

2013-05-19 @ 22:40:02
URL: http://malmstroms.blogg.se
Postat av: bella

gott! :D

2013-05-19 @ 22:41:41
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0