Måndag

Hej!
Drama drama drama. Wihh, klart allt ska hända veckorna innan skolavslutningen! ;)
Nej men idag så har de väl varit okej, inga stora grejer har hänt, efter skolan gick jag en jääääättelångpromenad på typ flera timmar med Stina och hundarna och sen har jag pratat med olika personer och så. :)
Håller på och plugga i SO nu, en uppsats jag började med idag som ska in på söndag, minst 6 st A4 sidor ska de va ja.. :3

Imorgon ska jag slaappna av så efter skolan drar jag till solariumet och solar med Ida. Mys! :)

Haha artikeln är fett hemsk men började asgarva när jag läste den.. Fy fy Linnea!! XD
Brooklyn Beckham är ju ett vackert ögongodis. ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0