Fredag

 
 
Hej!
Idag efter skolan åkte jag till centrum med Tessie och letade efter skolavslutningsklänningar, men de va omöjligt, alltså jag måste åka till nacka där det finns fler affärer. ;) Tittade på BHar också för det är 25% rabatt på KappAhl fast de var bara BHar med massa inlägg och push-up, hatar det!
Det enda jag köpte var en chokladfrapino och sen lite snacks och läsk till nu ikväll.
 
Ikväll ska jag tälta med Stina, Fanny och Elina, de ska bli sjukt kul! Fanny har högtalare med sig och vi har massa täcken och så och ja de ska bli jättekul :)
 
Ska strax gå dit in i skogen nu, dem satte upp tältet medan jag och fanny red. :)
Jag red förresten Café och vi red ut och de gick bra, hon var nästan lite tråkig, hoppade inte över dikena och i galoppen var hon inte så pigg tyvärr. :(
Skulle egentligen haft Ruudi som är lite galnare men han skulle gå hoppträning ikväll tydligen, men sen gjorde han aldrig det. :(
 
Jaja, ska fixa det sista nu. Hej då!
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0