Hemma -

Jag kom hem igår morse, har gjort ett sjukt långt videoinlägg som sammanfattar hela USA-resan (16 min) men det strular när det ska laddas upp.
I alla fall så var jag vaken 32 timmar igår/tisdags och på slutet åkte jag till 1D world inne i stan med Elina och köpte en Niall stand up! :D
Han står i mitt rum och tittar på er nu.
 
Godnatt!

Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Hej! Fin blogg!
Är du intresserad av ett bloglovin'byte? Följ mig, och kommentera vilket nummer du blev, så följer jag dig tillbaka!
Kram

2013-03-08 @ 14:03:24
URL: http://schnailgull.blogg.se
Postat av: Mirra - NH och hoppryttare

Hej!!
I helgen kommer det komma upp massor med filmer på min blogg, bland annat om hur det var att ha en häst som bara bestämde över en. Jag började i somras med NH och i helgen visar jag alla bloggare hur snäll han har blivit efter det, och dessutom PIGG!
Hoppas du kikar in!

2013-03-09 @ 07:33:42
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0