Fredag och lördag

Hej!
Igår efter skolan var jag med Stina och Elina, sen drog jag till stallet och red Rita, det gick väl helt okej, bara lite konstig galopp utan stigbyglar. XD
Sen träffade jag Elina och Stina igen och vi gick och träffade Hugo nån timme och så pratade vi i telefon med massa olika, det var nära att vi åkte till Brevik till några kompisar men klockan va 11 på kvällen så de blev lite sent hehe.
Men idag ska jag träffa tjejerna igen och vi ska gå på Hugos match som börjar 15:30 men efter den måste jag äta middag med släkten för mamma har typ födelsedagskalas idag.
Men sen ska jag sova hos Stina med Elina och imorgon är det konfaträff.

Ha en bra helg!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0