Bloggen

Som ni märker har jag blivit väldigt oaktiv sedan jag kom tillbaka från usa, men jag kommer inte sluta blogga.
Jag har suttit och väntat på att min blogglust ska komma tillbaka men det gör den inte, så ska försöka tvinga mig till att blogga ett par gånger per dag nu ändå.
 
Men tänkte gå igenom veckans schema lite snabbt:
Tisdag: Åka till centrum och köpa present till mamma med två vänner och sen hoppclinic med Helena persson -
Onsdag: Barnvakt förmodligen -
Torsdag: -´kan
Fredag: Åka till något centrum med Chrissie och Elina -
Lördag: Chrissie, Elina, Carro och Emelie sover hos mig och vi har skräckfilmkväll (y) -
 
Helgen var riktigt rolig, spenderade största delen av den med Elina och Stina, vi sov hos Stina lördag/söndag och så har vi pratat och träffat lite olika folk, har gått på en kompis innebandymatch och så igår var vi på konfaträff.
Idag har varit helt okej, händer lite saker i skolan nu men inget intressant för er läsare. :*
 
Sitter ensam hemma nu och lyssnar på musik, skriver med några vänner och väntar på att något ska hända haha.
Ha en bra kväll!

Bilder från allt möjligt dem senaste veckorna kommer i ett nytt inlägg -


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0