Veckan

Hej!!
Har haft fullt upp varje dag så har inte kunnat blogga, men ska berätta om Italien resan i ett annat inlägg.

Den här veckan, efter att vi kom hem så har de vart såhär:

Söndag: Kom hem från Arlanda vid tre, träffade Carro på eftermiddagen och kvällen, vi köpte ostbågar och hallonsoda och titta på film, najs ;)

Måndag: Konfaträff och sedan donken med vänner, var med dom hela kvällen. Vi va vid öringe och strand.

Tisdag: Konfaträff och sen träffade jag Stina och vi va vid nyfors, alby, öringe o aa lite olika ställen. och efter de träffade jag Carro, vi åkte runt i hennes moppebil i Brevik o så :D

Onsdag: Konfaträff och sen träffade jag Carro, vi träffade på några andra sen och va med dom hela kvällen vid strand.

Torsdag: konfaträff, är påväg hem nu och ikväll ska min familj och jag på ett födelsedagskalas för en liten kusin.

Fredag: Rida någon häst till betet och sen på kvällen grilla marshmallows vid havet med massa goa vänner ! :D

Lördag: Träffa Carro, Tessie och Fanny :)

Söndag: Konfirmera mig!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0