Torsdag

Hej!
Igår hade vi skolavslutning, det regnade men vi var i slottsparken - najs eller? Hehe.
Efter skolavslutningen gick alla hem till mig, de ösregnade ju, men vi chillade lite o sen gick vi till pizzerian.
Vi satte oss utomhus men det var ett parasoll över, och så regnade det ju.. mycket.
I alla fall, det va sjukt många på pizzerian,
Efter pizzerian drog vi hem till hannes o var hos honom några timmar, sedan gick vi o köpte massa snacks o så o drog till elina o tittade på film hos henne, lite jobbigt att inte kunna vara ute pga vädret.
I alla fall senare på kvällen var det bara jag och Elina, vi träffade fanny o stina och gick o träffade några andra killar, träffade lite olika personer under kvällen.
Gick hem vid midnatt kanske med elina och vi gjorde makaroner för vi hade inte ätit nån middag :)))
Elina gick hem vid tolv i förmiddags och jag har packat, not. Haha jo men har inte börjat lägga i väskan än, har bara tittat vad jag ska ha med mig och tvättat lite kläder.
Ska snart åka till stallet och rida Ruudi. Sista ponnylektionen någonsin...
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0