Söndag kväll -

Hej!
Konfirmationen gick bra, kommer sakna alla.
Fick pengar, smycken o en sparkcykel som går på el av min familj... Är fett lack haha dom köpte sparkcykeln på skoj men den kostade typ 1000kr så jag kunde ju liksom ha köpt massa annat mer användbart för pengarna.. Vill att dom lämnar tillbaka den :(

I alla fall, hela eftermiddagen och kvällen har jag legat i sängen och sträckläst en av Katarina von bredows böcker, älskar dom. Fick nämligen den och så har jag redan läst ut den nu :(

Jag hamnar i läsperioder ibland då jag läser skitmkt, sen slutar jag läsa helt men de varierar mycket. Om jag läser hela tiden går jag ju aldrig ut o träffar vänner ;)
insåg att ikväll är den allra första kvällen sen vi kom hem från Italien som jag stannar hemma :o

Ska till stan imorgon med Stina och Elina och kika lite på the fooo :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0