Senaste dagarna

Hej!
Här vad som har hänt de senaste dagarna :)
Söndag: Jag tävlade Picco i dressyr, det gick inte så jäättebra, eller det kändes nog hemskare än vad det var för det var min allra sista ponnytävling någonsin. :( Fick i alla fall 62%. :)

Måndag: Vi hade skola o massa drama hände. Efter skolan gick Carro o jag till Vivo sen tillbaka till busshållplatsen och så började det ösregna och åska! Det hade ju varit jättesoligt och varmt tidigare på dagen när vi spelade lite fotboll på rasten.
I alla fall så lyckades jag komma hem utan att bli träffad av blixten

Tisdag: Skola med ännu mer drama, vi hade också matteparprov och jag jobbade ju med Fanny och de gick bra förutom ett slarvfel jag kom på nu i efterhand. :( fick också veta att nu är de säkert att jag har B i engelska och i nian kommer de va ganska enkelt att få upp det till ett A tydligen. :D
Efter skolan gick jag, Carro och Elina till strandskolan för å möta Stina men vi slutade en timme tidigare än dem så vi gick i i hennes skola och de va många lärare som kom på oss men vi hade den bästa lögnen. ;) I alla fall, sen hände lite grejer med några killar o så men sen gick Carro Stina och jag hem. :) Carro följde hem till mig så va hon hos mig tills jag skulle åka till stallet.
Skulle rida igen för att på fredag ska Vendela ha studentmottagning så måste avboka ridningen. Jag fick i alla fall oliv vilket inte gjorde mig glad men vi red på turbanen och jag fick igång honom ganska rejält för att jag bara SKULLE få fram honom haha!
Åkte sen hem vid 6 och har legat o läst en jättebra bok. :)
Den heter Femtio nyanser av honom och är lite porrig ibland haha men om man hoppar över de sidorna är den faktiskt jättebra! :) det är tydligen fanfic till twilight.

Har även bokat moppekurs med en kompis idag så ska gå på teorikurs på måndag och tisdag nästa vecka, körning på bana på onsdagen och uppkörning på fredagen! :D
Får dock inte göra själva teoriprovet förrän efter 29 juli för då är jag 15. :(



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0