Onsdag

Hej!
Idag va de chill, vi drog till Alby, va där två timmar sen gick vi till fotbollsplan och va där med Nisse och Hannes o spela fotboll o så, sen kom massa fler killkompisar och de va aschill och nice. :)

Efter några timmar drog vi vidare till ett badställe och va där några timmar till.
Sen gick vi en bit mot Fanny men mamma hämtade mig för vi åkte till centrum och köpte saker till Italien, har köpt en långklänning för man måste ha de i kyrkan. ;)
Sitter nu äter middag.

Imorgon är de skolavslutning, sen ska jag va med tjejerna, och på kvällen/natten ska jag gå ner till alby med Fanny, Elina, Oskar, Calle och Kevin.

På fredag ska jag först rida Hamilton, sen ska jag faktiskt träffa Hannes o åka runt på hans moppe några timmar :D
Sen ska jag rida min sista ponnylektion nånsin, på Ruudi blir det då!

På lördag blir de massa packning och på söndag ITALIEN!!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0