Lördag

Hej!
Filmen var ju ganska bra, lite tråkigare ä de tidigare :)
Men vi åkte hem från stan, träffade Erik en liten stund, sen gick jag Fanny och Elina hem till mig en stund.
Sen gick vi till Elina och seeen vid elva gick vi till havet och chillade där till typ tolv. Sen gick Elina hem och jag och Fanny gick till fotbollsplan och gick fram till några vi inte kände, fast de va några 97or från vår skola. De bad oss sitta med dom så vi satt med dom ett tag o snackade, sen gick vi hem till mig. :)

Fanny gick hem för ett tag sen, det är åskväder så tänker stanna hemma hela dagen o chilla. ;)
Imorgon är det sista skoldagen! :) sen är de lite annat, ex städdag och och mentorsdag, och på torsdag skolavslutning! :D
Ska på moppekurs imorgon också.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0