Fredag-lördag

Hej!
Hoppade Dingo igår och det gick ganska så bra! :) Han var sjukt duktig, har hoppat han en gång förut för två år sen och tyckte om han då och tycker ännu mer o honom nu. :) Han är ju en pigg häst men ändå inte helt galen, går ju att "reglera" och det jag inte är absolut nöjd med på passet är att jag inte gasade mer. :( Han hoppar bäst när han springer väldigt snabbt men det tänkte ju inte jag på då. :( kommer bilder!

Sen idag var det ju loppis och de gick väl bra. Hade jättemycket saker med mig så fick ha 4 bord. :( Jag sålde för ca 350kr själv och de va helt okej, lite mer än dem flesta. :) totalt fick vi ihop 9.000kr så det är ju bra!
Efter loppisen var det bara Fannys och mina föräldrar kvar o ställde i ordning och då gick Fanny o jag in i skolans kök, vi hade ju loppisen i matsalen. Vi tittade i alla kylskåp o frysar och mattanterna dricker öl på arbetstid!!:o

Är jättetrött nu i alla fall , känns som klockan är 10 på kvällen!
Imorgon ska jag tävla dressyr, och en liten fågel viskade i mitt öra vem jag antagligen ska ha så det var ju inte så förvånande. xP



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0