Fredag-lördag

Hej!:)
Igår fredag så var jag inne i stan hela dagen med mormor, vi åt god lunch på en trevlig estaurang vid Gamla stan och åt glass på medborgarplatsen. På slutet så köpte jag en högtalare till min iPhone, är jättenöjd med den! :) Den fungerar väldigt bra.

På kvällen vid midnatt stack jag ut och sprang, hihi. Sprang ner till kyrkan, sedan skolan och sedan vidare på Tjärnstigen hem till Chrissie o va där lite. Sen sprang jag hem till Elina och var hos henne en halvtimme och pratade i telefon med Simon haha.
På väge hem vid två skulle jag gå genom en skog och då ringde jag Vanessa så hon fick prata med mig :D

Idag så har jag packat till Gotland imorgon, ska bli så himla roligt! Har även hittat mina hörlurar som har varit borta i över en vecka. ;) Jag kan ju inte leva utan hörlurar hehe.

Nu ska jag äta grillat med familjen, chilla lite och sen sova.
Måste gå upp halv fem inatt. ;)

https://cdn2.cdnme.se/2834514/6-3/pic_51eab591ddf2b352535e936a.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2834514/6-3/pic_51eab592e087c3128e4293b6.jpg" class="image">



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0