Kvällen

Crazy night.
Ridpasset gick .. Annorlunda. Kände verkligen att Justus var outbildad och vinglig och så, men han var väl trevlig när man tänker på hur ung han är och så.
Men han blev ju väldigt lätt trött så fick stanna och vila ibland, unghästar blir ju snabbt trötta i huvet.
Justus hade en fin form stundtals men alltså han är så.. Annorlunda! xD
Inte riktigt min typ, han var ibland riktigt pigg och ibland seg, men så är det ju med unghästar också, man hittar ingen jämn takt.

Sen efter ridningen när vi hade fodrat och så och vi skulle åka hem sa mamma åt mig att gå ut i förväg och sätta på bilen, och jag vet inte hur man gör det haha. Så hon berättade så gick jag och så trodde jag att jag startade bilen men när mamma kom så sa hon att den inte var på hahaahahah!
Så försökte hon starta bilen men det visade sig att bilbatteriet var slut. Så hon hämtade ridskolebilen vilket tog ett tag och det var 20 minusgrader och jagade ingen jacka på mig så frös riktigt mycket. Men sen hittade vi inte bilbatteriet på ridskolebilen så en vän kom och hjälpte oss och tillslut fick vi igång bilen. :)

Är riktigt trött, ska ligga och titta på TV hela dagen imorgon! ;) tittar på en film nu, den kommer jag ihåg från när jag var liten och såg, den är faktiskt lite rolig på ett hemskt sätt haha! Keeping mum heter den.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0