Kommande veckan

Veckan som kommer, vecka 3, har jag bestämt mig för att vara en utmärkt elev :thumbup:
Ska jobba varenda lektion, som jag inte riktigt har gjort tidigare i åttan, har väl blivit att skriva en mening per dag haha, men nu ska det bli ändring!
Har som mål att bara klara den här veckan genom att arbeta varje lektion, men om det går bra ska jag försöka fortsätta.

Är klar med uppsatsen om Ostsmörgåsens väg, funderar på att jobba lite SO, Utvandringen från Sverige till Amerika, det roligaste man kan göra på en söndag ni vet :D
Fast det är ju så att jag inte har något bättre för mig nu, fint väder och så men så kallt.
Ligger i soffan med värmefilt och datorn, kanske ska sätta på något avsnitt av GG? ;)
Dom flesta brukar tittar på PLL, jag har tittat på kanske 1-2 avsnitt, men jag tycker dom är så grymt dåliga skådespelare. Sorry, just my opinion.
Veckan som kommer nu ska vi också börja jobba om Sex och samlevnad på NOn, :rolleyes:
Vi ska då också om någon vecka åka till ungdomsmottagningen och prata lite om det dårå ;)
Kanske ha ett prov om sex! Vad blir det för frågor.. haha :D
 
Ha det! :)
 
Ps. Jag gillar verkligen inte alla amerikanska tjejer som gör covers på låtar och dom har bebisröster, ex. Tiffany Alvord, Alex G Megan Nicole m.fl. I don't like them.
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0