Duschtillbehör

Jag tänkte dela med mig av vad jag använder för duschsaker, det är absolut inte vad jag verkligen VILL använda men när det är mamma som handlar så är det..

I alla fall, i duschen har jag schampoo och balsam från ProSeries, helt okej, skulle dock velat ha shampoo som luktade lite mer, älskar fruktschampoo!
Sen har jag Body scrub på armarna från Amour har jag för mig, egentligen inte alls så bra men den är rosa. :D
Och såklart tvål. XD
Efter duschen har jag deo och sen body lotion, antingen Justin Bieber's Girlfriendlotion eller en body lotion från Kicks (smak strawberry & milkshake).

Jag duschar 4-5 gånger i veckan, och nej mitt hår blir inte alltför slitet och min toning sitter faktiskt kvar sjuuukt länge efter att jag tonat, har faktiskt inte varit med om att en toning har gått ur innan jag tonat på nytt, det är som att håret fastnar som mörkt, även fast jag saknar mitt mörkblonda lite. ÄR SÅ JÄVLA BLEK med så mörkt hår.
Vi blekfisar kan ju inte ha för mörkt hår, då ser vi ut som lik. ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0