Onsdag kväll

Hej!
Ska erkänna att det känns ganska skönt att ha avslutat min praktik nu, det var dock för att man blev helt slutkörd på slutet av dagen.
Just nu sitter jag och fixar massa låtar som vi kan bränna ner på en skiva så vi kan lyssna på musik i bilen vi hyr i USA. Jag fattar inte att vi verkligen åker imorgon bitti.
Och självklart så kommer bloggen bli lidande, men ska försöka blogga så ofta jag kan när jag har tillgång till WiFi!
Imorgon kväll när vi kommer fram så är det gratis WiFi på hotellet vi ska bo på, och det är gratis WiFi på kryssningsbåten så kommer kunna blogga de fyra första dagarna, men efter kryssningen när vi ska till morfar vet jag inte om det kommer fungera, han har visserligen WiFi men han vet inte om det kommer fungera för oss.
I Orlando har jag ingen aning om ifall WiFi finns gratis. :(
 
Haha vårt kylskåp är nästan heeelt tomt, eftersom all mat och sånt som vi har i kylskåpet när vi är borta kommer gå ut så vi har slängt lite och så kommer vi ju äta middag ikväll också.
Vid 19:00 ska jag och mamma åka till solariumet och sola igen,  jagtar nog 16 minuter igen, sen ska jag duscha och sen sova. Upp 05:30 imorgon, ;)

Ska fortsätta nu!

Jag och mamma på kryssning i somras
 
Jag i januari 2012
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0