TCA

Hej!

Ikväll ska jag vara uppe i princip hela natten, för jag ska titta på TCA som inte slutar förrän vid 5 ungefär. ;)
TCA är en förkortning för Teen Choice Awards, vilket är en gala med nomineringar inom olika kategorier, och det är bara ungdomar mellan 13-19 år som får rösta fram vinnaren i varje kategori.
Jag ska titta på det eftersom One Direction är nominerad i kategorierna Tour, Music group, Single (group) och Love song.
Harry Styles är också nominerad i Male hottie och Smile.


Röda mattan börjar kl. 00:15 och själva showen 02:00. :) One Direction kör öppningsnumret!
Under tiden kommer jag skriva med massor av andra i SWD, twitter, skype och sms, vilket brukar vara sjukt najs :D Jag var ju uppe mitt i natten för ca ett år sedan också för att titta på MTV VMA, skrev med massa roliga personer då. :D
 
Måste förbereda o lite så, man kan inte titta på teven nämligen, så måste titta på livestream på datorn. :)

Ha de gott! :)
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0