Fredag

Hej!
Igår i skolan gjorde vi våfflor, var med sexåringarna, matte osv och efter skolan åkte jag och Christina in till stan och hämtade biobiljetterna. Vi träffade massa vänner som vi inte har träffat på jättelänge!
Vi fick två gratis bio biljetter till Mortal instruments men vi kunde inte gå på de så vi gav biljetterna till två andra tjejer.
Juste, låg och kollade på film i sängen igår kväll kväll (Pain & Gain) och jag råkade nog somna vid åtta för vaknade halv sju av alarmet haha och filmen var fortfarande uppe. Och ändå är jag sjukt trött...

Men idag dåå, skola till två ungefär och sen ska jag hem o sovaaa. Juste min ögoninflammation är borta nu nästa helt! Man ser bara lite rött om man tittar noga.

Ska gå till skolan nu. Hej då!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0