Torsdag kväll

Goookväll!
Har legat och tittat på film hela kvällen, och spelar candy crush höh. Besatt av det spelet är nog inte ens rätt ord. xD

Morgondagens planer är i alla fall att ha vanliga lektioner i skolan till ca 09:30 sedan åker vi alla in till stan, biograf Zita och tittar på någon film. Sedan ska alla äta på McDonalds tillsammans haha! :)
Efter det slutar vi, och mina kompisar ville att vi skulle stanna kvar i stan och göra något men jag har verkligen ingen lust, har blivit alldeles för mycket stan de senaste veckorna. :p
På kvällen sen blir det ju ridning också. :)


BJUDER på en sjukt ful bild på mig idag där jag hade en mustasch (le fransman) men tar bilden för söta Christina är med :D

BY THE WAY - följ min och carros oseriösa instagram, den heter TOADEJTEN



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0