Torra skämt

Hahaahah här är ett par riktigt torra skämt som är sjuuuukt bra! Hahahahaha!

*
Vad säger man till en elefant med två bananer i öronen?
Ingenting, de hör ju ändå inget.
*
-Vet ni vad Tarzan sa när elefanterna kom?
-Näe?
-Nu kommer elefanterna!
*
Två älgar var ute och flög.
Så störta den ena, så sa den andra:
- Det gör inget för min mamma har en rosa tandborste hemma
*
- Varför skjöt du för? Han sa ju att han inte var nån älg.
- Åfan, jag tyckte han sa att han var en älg.
*
-Vad är det för likhet mellan en häst?
-Alla benen är lika långa, speciellt det högra frambenet
*
En ekorre satt i ett träd.
Plötsligt kom en ko uppklättrande i trädet varpå ekkoren frågade: Vad gör du här?
-Tänkte sitta här, ta det lugnt och käka lite äpplen sa kon
-Du vet att detta är ett päronträd va? Sa ekorren
-Ja för fan, jag har med mig egna äpplen.
*
Två älgar satt i en bastu.
-Här är varmt sa den ene.
-Ja sa den andra.
*
Två älgar satt i en bastu:
-Aj som fan!
-Vad hände!?
-Jag fick en bulle i ögat...
*
So theres these two muffins in an oven and one of them says "HOLY SHIT WE'RE IN AN OVEN." the other responds "HOLY SHIT A TALKING MUFFIN."
*


Postat av: Elin

Hej! Du missar väl inte min bloppis med saker till både ryttare och häst?:D
http://slowmotionphoto.blogg.se/2013/april/bloppis.html#comment

2013-04-06 @ 13:42:59
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0