Söndag morgon

Godmorgon!
Igår träffade jag Elina på kvällen och vi var ute och gick ett tag, vi va nära och åka och träffa några kompisar i Brevik men bussen gick väldigt sent. :(

I fredags red jag Hamilton på lektionen, skulle egentligen haft Globus men Vendela som vi hade sa att jag fick ta Hamilton. Det gick ganska bra, han var inte så seg som han brukar men var ganska stark. Vi gjorde en dressyrbana.

Efter ridningen åkte Fanny och jag hem till mig och åt middag och bytte om. Sen gick vi till Elina och tittade på Eva och Adam med henne och Stina. :) brings back memories..

Nu ligger jag i sängen nyvaken och ska strax gå upp. Tror jag ska träffa Elina och Stina idag. (:

 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0