Shoppa

Hej!
Jag har bestämt mig för att någon gång snart ska jag ta med mig maaassa pengar och handla mycket kläder. Jag har verkligen behov av det!
Minst två par jeans, tusen tröjor och t-shirts och en klänning. Men det jag behöver mest är en ny skinnjacka! Min har börjat gå sönder och bli för liten. :(

Ska den här veckan någon gång åka till Nordea och fixa sånt där bankkort s jag har ett eget kort och ett leg. Har ju redan tagit ID-foto. :)

Men vet inte riktigt när jag ska ta storshoppingen, kanske delar upp det på två-tre olika tillfällen. Det är i alla fall ett måste innan maj. :)

Här är en selfie Oliver tog när han hade min mobil... shame on you :D


Postat av: Anna

Svar: Tack! :D

Du måste ha blivit glad över att ha fått Elektro för du tycker väl väldigt mycket om honom? Eller är det bara någonting som jag har fått för mig? :p

2013-04-06 @ 18:54:49
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0