JUSTIN BIEBER

Hej!
Har glömt bort minst hälften av vad som har hänt i helgen men en liten sammanfattning är att i fredags hade vi voltige så jag både longerade och red på globus, i olika ordning förstås! Sen red jag lite på Rita också.
Sen träffade jag Elina och Stina och vad vi gjorde minns jag faktiskt inte! :(

I lördags träffade jag Elina, Christina och Alma. Vi köpte glass, lurade några småbarn, träffade några andra och sen gick jag ensam och träffade Wilmer. Sen gick jag hem och så kom Vanessa och sov över hos mig. :) Vi hade  grymt kul, ska inte ens berätta på bloggen vad vi gjorde haha! Och igår söndag så åkte hon och jag till stan för att spana lite efter JB men vi va bara där ett litet tag, sen gick vi till Kungsträdgården och tittade på uppträdanden och så, det var tydligen Barnens dag. Sen åkte vi hem så skyndade jag mig att duscha sen kom Carro och sov över hos mig haha. Vi träffade Elina på kvällen också, och några andra lite senare.
 
Nu är det måndag morgon och vi ska när som helst åka till Globen för att köa med andra fans! :)
Har ju tagit ledigt från skolan. Ska fortsätta fixa mig nu, hej då!
Berättar antingen ikväll eller morgon om hur konserten var! Puss
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0