Justin Bieber konserten

 
Hej!
Jag har precis haft den bästa dagen i hela mitt liv. Det var helt sjuuukt!
Jag är så lycklig att jag knappt kan skriva.
 
Vid halv tre så går jag och Carro till en in/utgång från globen där ingen annan är, det var typ 3 andra fans där, och en vakt. Och bara en minut efter vi ställt oss där kommer det en svart skåpbil med tonade rutor och jag bara kände på mig att Justin var i den.
Efter ytterligare några minuter kom en till likadan bil. Efter det kom inget mer så vi frågar vakten om Justin kom och han sa att han kom i den första skåpbilen! Fyfan vad härligt! Vi var ju så få fans där så Justin måste ju ha sett oss en och en.
 
Efter det gick vi och ställde oss i kön, vi hamnade längst fram, wiihoo! Och kön blev jättelång bakom oss, jääääättelång verkligen. Vi sjöng Bieber låtar och mest den här "If I say Justin, you say Bieber, Justin BIEBER, Justin BIEBER. If i say One, you say Time, one TIME, one TIME".
Vid tjugo i sex var det insläpp och vi SPRANG in och de va helt jävla tomt i globen och vi sprang till vår sektion, B6.
Det var typ helt tomt i globen när vi kom in men vi satte oss där och det var skitbra platser! Vi satt faktiskt väldigt nära, på bilderna och videosarna ser det längre bort ut än vad det är egentligen. Men vi  väntade. Och väntade..
Runt 20:00 såg vi en kille som stod på sidan av scenen så bara vår sektion kunde se honom och vi började gallskrika och vinka och han vinkar tillbaka! DET VAR JUSTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så hypad.
 
Konserten började exakt 21:13, två timmar och tretton minuter för sent. Men det var värt väntan, det var så JÄVLA bra alltihopa!!!!! Kan inte ens beskriva! Filmade lite, men mobilen dog efter halva konserten :( Vi hoppade och skrek och skrek och skrek och min röst funkar inte längre.
Och det bästa var ju att vi satt verkligen på rätt sida av Globen, han tittade mest och vinkade mest mot vår sida, dom mittemot tittade han inte alls lika mycket på så det var jävligt tur!!!
 
Efter konserten SPRANG vi så jävla snabbt vi kunde ut från globen till samma in/utgång som innan konserten, och vi hann precis till när JUSTINS TURNEBUSS kom ut! Och sen kom skåpbilen han satt i, vi vinkade som galningar, det var inte så många fans där och vi stod liksom lite ensamma och jag vinkade o han i passagerarsätet på skåpbilen Justin var i pekade på mig och log och skrattade och jag typ DOOOG!!!!!!!!!!
Sen typ sprang vi efter lite men stannade vid busshållplatsen, turnebussen och skåpbilen var ju sjukt jävla snabba haha.
Vi åkte hem och nu sitter jag här och tittar på videosarna jag fick i alla fall och dör.
Jag ska försöka få platser till på onsdag med mig och carro också!!
 

under konserten!!
 

innan konserten!!

BILEN JUSTIN KOM TILL GLOBEN MED, FILMADE ASDÅLIGT HAHAHAH!!
 

Postat av: Ebba

Hej! Vilken rad och plats hade du? Jag ska på konsert i Globen och har sektion b6 skulle va kul att veta ungefär hur jag kommer se ner till scen :) kram

2014-07-15 @ 17:55:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0