1D love hearts

Idag börjar man sälja godiset 1D love hearts i sverige :D
Och jag tittade vilka affärer som säljer i sverige och det är bara 6 stycken i hela sverige :( MEEEEEEN en av dem är Godissvampen här  i Tyresö! Förstå hur glad jag blev <3
Ska försöka åka dit imorgon och köpa (:
 
Men idag i skolan hade vi so-prov, gick inte så jättebra men sen gick jag och Elina till strandskolan för att vänta på Stina som slutade en timme efter oss. :( Vi smög in i skolan och fick till och med hjälp att hitta av en lärare men sen kom stinas damplärare och kastade ut oss haha.
Men har också hämtat ut mitt kontokort idag! :)
Efter ridningen åker jag hem och byter om sen går jag till Elina och har filmkväll med henne och stina, vi har varit på vivo och köpt saker till ikväll ;)
 
Ska strax åka till stallet, hej då!
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0