Orienteringsdag

Wiho. Hade orienteringsdag i det risiga vädret på förmiddagen!
Det gick faktiskt bra, jag sprang med Caroline och vi tog inte alla kontroller men vi blev nöjda ändå.
Vi slutade direkt där nere i Alby och även fast både ben och fötter värkade gick vi hela vägen upp hem till mig.
Nu på eftermiddagen har jag bara legat i soffan och tittat på MTV.
 
En sak jag kanske ska berätta är att jag har fått ett jobb.
Eller det är inte så ofta, det är just nu en gång i veckan - på onsdagar - som jag ska hämta min grannes dotter i Strandskolan (hon går i sexårs) och sen ska jag passa henne i några timmar.
Det najsigaste är ju att jag får 70 kr/timmen!
Hoppas jag inte bränner upp pengarna på en gång.
Danny Saucedo som jag träffade (och kramade) när jag väntade utanför en Studio inne i stan i somras på.. One Direction.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0