Ute i mörkreet

Heeej, har vart på tjejkväll med Carro, Fanny, Elina, Ida och tessie, vi tittade på mean girls, scary movie 4 och projekt x, fett naajs oc innan de åt vi pizza på pizzerian.
Haha juste vi gick in på vivo och storhandlade godis chips och läsk !! 😂😂
Just nu står Carro och jag och Fanny och väntar på Fannys pappa som ska skjutsa mig och Carro en bit hem från Elina sen ska Carro och jag gå ensamma i skogen hem till mig, Carro sover över.
De är lääskigtttt!

Idag va jag i Farsta med mamma och köpte ny vinterjacka och uggs och sen åt vi lunch hos mormor som fyllde år.

I fredags red jag chiko , gick helt okej! Ska hoppa honom om två veckor, rider inte på fredag pga. X factor.

Nu kom Fannys pappa tjingeling!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0