One Direction

Okej måste bara skriva av mig  lite om One Direction.
Så mycket som har hänt den här veckan!

Little things släpptes i måndags, så JÄVLA grym låt!
Deras bästa hittills, seriöst.
Och den liknar Moments lite, skriven av Ed Sheeran, alla fem har solon i låten och genret är ju samma, inte ett sammanträffande direkt.
All text i låten är ju så rätt också, stämmer nog in på varenda tjej/tonårstjej i hela världen, inklusive mig.
Love it, just love it.


Och så ska dom ju uppträda på Svenska X Factor på fredag, najsss.
Får väl sitta hemma och snyfta medan jag tittar. </3
Undrar vilken låt dom kommer framföra, gissar på Live while we're young, annars One thing.
 
OCH THE BIG NEWS!
Dom ska ha en konsert i Stockholm /Friends arena/ 8 maj 2013!
Dock kommer dom bara sälja biljetter till såhär liten del av arenan:

Så det blir stor press på biljetterna ändå.
Men ändå! Dom ska ha en konsert i SVERIGE!
Jag bara måste få biljetter. Måste.

Jag har en inställning som gör att min mobil plingar till varje gång någon av dom i One Direction twittrar på Twitter, och jag satt vid mobilen när dom skrev "Exciting news" osv. och länkade tour-datumen.
Började fangirla direkt haha.
 
Detta inlägg var tidsinställt.
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0