Mötte Isak

WIho, idag var jag i stan med Fanny och när vi va påväg från burgerking va vi ensamma på gatan förutom nån som kom emot oss.
De va Isak Danielson! Han snackade i telefon så jag vågade inte gå fram och fråga om foto men han log mot oss och började nästan skratta när jag typ råstirra på honom!
Sen vände vi och då stod han vid övergångsstället och log mot oss igen, men Fanny tittade typ aldrig på honom, hon trodde inte de va han men jag kunde inte sluta titta. Han är sååååå snygg.
Ångrar nu att jag inte vinka eller nåt :(
Men har köpt en 1D t-shirt idag och en bikiniöverdel till på onsdag (simning då).

Igår va de kul på tjejmiddagen hos Stina, lärde känna lite nya personer.
Nu ska jag duscha och sen titta på premiären av Solsidan!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0