Fel

Märker att jag skriver jättekonstig svenska i mina blogginlägg nu när jag är sjuk. Jag kan inte tänka klart, och mina blogginlägg är väl inte det jag fokuserar mest på i nuläget.

Mamma har bytt till julgardiner i köket, jättefint! Och så har hon bytt till julstakar i fönstrena i köket och julstjärnor i alla andra fönster i huset. Mitt rum är mysigt nu haha. :)
Så fort jag blir lite friskare ska jag dra ner alla lådor med julpynt och sätta igång.
Förutom en vanlig julgran i vardagsrummet så har vi en liten plast-julgran precis utanför mitt rum som är jättegullig!

I allaaaa fall så har jag tyvärr sovit mellan 13:30-22:30 till och från , inte sovit hela den tiden men nästan och nu kommer jag Inte kunna sova inatt.
JAJA orkar inte skriva mer ska titta på sitcom istället.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0