Död

Lycklig. Elektro var så duktig. Jag red urdåligt för jag var så trött, och ställde mig och vilade flera gånger under lektionen för att jag var så trött, var nog nära att svimma några gånger.
Men det gick väl bra, allt är ett töcken, minns nästan ingenting förutom att Elektro var bäst .

Eller nej juste Jonatan skenade iväg i en höög fart och sprang nästan på Elektro, och han bara stod där och inte brydde sig, så jäkla gullig.
Men mamma sa efter lektionen att jag hade ridit honom jättebra, för att jag vågar få fram honom, oftast annars brukar han ju liksom va så seg att han kommer i trav mot hindrerna men jag fick galopp på alla och på slutet blev han så pigg att han tog ett gigantiskt språng på sista hindret men det är enkelt och hänga med honom ändå.
Vi körde omhoppningssvängar idag, han var jätteduktig.

Tittar på xfactor, eller de är den här mellanpausen nu men har röstat på Isak tio gånger <3

Här är bilder på plutten, han är så perfekt, öronen, pälsen och så gullig när han vilar :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0