Onsdaag

Hej!
Sitter i skolan o har SO, men sitter med Fanny o Carro o lyssnar på musik ist haha
Men jag försov mig så hann inte till första lektionen så kommer vara i skolan bara 4 timmar idag.. :OOOO :D
Fick en kommentar som frågade varför killar tycker det är pinsamt och dåligt att se på hästfilmer och det tycker nog inte dom flesta, jag tror dom jag kände tyckte den var bra men det jag menade var att dom inte vågar visa det typ, asså dom låtsas att det är astöntigt med hästar o så, men om man snackar ensam med någon kille om hästar så erkänner många att dom tycker hästar är intressanta, det har hänt mig flera gånger ;)
Men skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog sluta snart, dra definitivt dra ut på rasten med tjejerna, lite molnigt men ändå soool ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0