HeeeeeeeeJ

FREDAG:
omg haha, kommer inte ihåg vad jag gjorde! Förutom att jag inte sov hos carro plus att jag gjorde kladdkaka:D

muumssss!

LÖRDAG:
Vi valde hästar på teorin o jag fick Picco.
Vi hade förvänd galopp och så, och de gick väl okej, han hade perfekt tempo ena sekunden och lite för pigg andra XD
Meeen, han är ju en sån som gör galoppombyten, han älskar å göra de. Hur jag än försökte ha kvar fel galopp bytte han till sist ändå xD
Men annars gick det väl bra, rider ju inte med tidermantygel på honom längre, även om det inte alltid känns så går det mycket bättre utan:)

SÖNDAG:
Väcktes vid elva (OBS! extremt tidigt!!!!) av att vendela ringde o sa att de va kris och att jag måste hoppa in som löpare på finalen i allsvenskan som var på ridskolan.
Meeen, när jag kom dit hade dom redan hittat flera ersättare! :@
iaf så hade jag ju precis kommit o hade ändå med mig kameran så fotade lite på ekipagen och fotade hundarna.
Fotade också när Vendela red, och de såg väl bra ut.
Tyresö vann finalen i allsvenskan! :D

fotad med iphonen

MÅNDAG:
Skola, började nio som vanligt, och dagen gick väl på som vanligt, och kvällen med.


TISDAG:
Skolan gick väl bra o fotade Fanny när hon hoppade Dingo:)



Imorgon ska vi paddla kanot på förmiddagen och sen på eftermiddagen ska jag tvinga alicia att tona mitt hår ^^


Postat av: elin

Fick du någon bild på mig och rita? :´))

2012-05-28 @ 19:51:01
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0